Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Ostatnie posty - Strona 336

Forum

ComteDracula
2665 post(y/ów)

Filters menu / Menu des filtres

Wszystko o iStripper
August 9, 2022, 8 odpowiedzi
Thanks @pickle1

Well I found. In the situation that concerns me in My collection I write Big breasts Lingerie in the search box.

That gives me 571 found. Filters disabled. (I do not know why it does not take into account the filters already selected?

Now I find myself with activated and deactivated cards in no particular order. I would have preferred to have only the activated cards, because I cannot sort all the activated ones at the top of the list. I have to search the whole list for activated ones, and in some cases select them one by one. Not practical.

After selecting all the activated cards, I move them to the Playlist section on the right. I make the recording of this playlist, here that I name Big breasts and Lingerie (1080p and up).

Then I insert the playlist that I created in the section to follow on the right in the program. I click random at the bottom.

Then finally play this playlist.

Not simple finally.

Merci @pickle1

Bon j'ai trouvé. Dans la situation qui me concerne dans Ma collection j'écrit Gros seins Lingerie dans la case recherche.

Cela me donne 571 trouvés. Filtres désactivés. (Je ne sais pas pourquoi cela ne tient pas compte des filtres déjà sélectionnés ?

Là je me retrouve avec des cartes activées et d'autres désactivées dans le désordre. J'aurais préféré avoir seulement les cartes activées, car je ne peux trier toutes celles activées en haut de liste. Je doit rechercher dans toute la liste celles activées, et dans certains cas les sélectionner une à une. Pas pratique.

Après avoir sélectionné toutes le cartes activées, je les déplace dans la section Playlist à droite. Je fait l'enregistrement de cette playlist, ici que je nomme Gros seins et Lingerie (1080p et plus)

Ensuite j'insère la playlist que j'ai créé das la section à suivre à droite dans le programme. Je clique aléatoire en bas.

Puis finalement lecture de cette playlist.

Pas simple finalement.
ComteDracula
2665 post(y/ów)

Discussions for Scenes for Version 1.2.X Fullscreen Mode here

Wszystko o iStripper
August 8, 2022, 5042 odpowiedzi
Thanks @EverthangForever

I've enabled 1080p, 3K and 4K cards.

I have been viewing your latest scenes. Most of them work very well.

The worst one for jerks in the movement of the girls no matter what the definition of the cards is the FG484. The latency goes from 60 to 205 ms with my GPU running at 100%.

The FG497 has a latency around 140 ms with my GPU running at 100%.

The FG498 has a latency between 139-170 ms with my GPU running at 100%.

The FG489 is borderline acceptable with a latency around 100% and using my GPU at 100%.

It seems to me that the FG500 is better with a latency around 70% and using my GPU at 100%. Did you modify something on this scene, or is it me who has this impression ?

Merci @EverthangForever

J'ai activé les cartes en 1080p, 3K et 4K.

J'ai visionné vos dernières scènes. La majorité fonctionnent très bien.

La pire pour les saccades dans le mouvement des filles peut importe la définition des cartes est la FG484. La latence passe de 60 à 205 ms avec utilisation de mon GPU à 100%

La FG497 a une latence autour de 140 ms avec utilisation de mon GPU à 100%

La FG498 a une latence entre 139-170 ms avec utilisation de mon GPU à 100%

La FG489 est limite acceptable avec une latence autour de 100% et utilisation de mon GPU à 100%

Il me semble que la FG500 est meilleure avec une latence autour de 70% et utilisation de mon GPU à 100%. Avez-vous modifiez quelquechose sur cette scène, ou c'est moi qui a cette impression ?