Yes, for you (but not everyone) they are the same thing - but only after purchasing them. Before that they are very different things. Almost all that you have said on the subject confirms that they are, for you, very different before purchase.
In form and content it is the same. They are the same girls, with no more extras than the regular cards.
They are just more difficult to acquire, to create envy and contribute in many cases to an ***** profit for Totem. That's the difference.
Look no further.
And like all cards, they don't belong to us. Totem just gives us the right to play them.
I as a collector, when it comes to an object and I am willing to pay a higher price, I own this object, and can resell it.
This is not the case here.
As for the NFT, yes we own a card. Yes you can resell it, but it's too risky a market to invest in.
Dans la forme et son contenu c'est la même chose. Ce sont les mêmes filles, avec pas plus de supplément que les cartes régulières.
Elles sont juste plus difficile à acquérir, pour susciter l'envie et contribuer dans plusieurs cas à un profit abusif pour Totem. Elle est là la différence.
Ne cherchez pas plus loin.
De plus comme toutes les cartes, elles ne nous appartiennent pas. Totem nous cèdent juste le droit de les faire jouer.
Moi en tant que collectionneur, quant il s'agit d'objet et que je suis prêt à payer un prix plus élevé, je possède cet objet, et peut le revendre.
Ce qui n'est pas le cas ici.
Quant aux NFT, oui on possède une carte. Oui on peut la revendre, mais c'est un marché trop à risque pour y investir.