Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

les filles de VirtuaGirlHD et nos commentaires

论坛 / 关于iStripper的一切

974man
已加入 在 Apr 2009

13 发布
June 6, 2009
Nous savons tous que TOTEM vient lire nos commentaires et suggestions pour améliorer selon nos goûts mais je me pose une question que tout le monde doit se poser : Est ce que les VirtuaGirls viennent aussi elles mêmes lire tout ce que nous écrivons,histoire de rendre hommage a leur beauté et d'ameliorer leurs futurs shows et tenues vestimentaires ?
alerte
已加入 在 May 2008

6537 发布
June 6, 2009 (edited)
bonjour @974man je crois bien que certaine lisent les commentaires, mais je ne saurai pas te dire qui.
974man
已加入 在 Apr 2009

13 发布
June 6, 2009
serais-ce une question qui resteras éternelement dans un doute ? :)
alerte
已加入 在 May 2008

6537 发布
June 6, 2009
@974man je serai toi je poserai la question dans la communauté anglaise, tu aurai plus de chance qu'elles te répondent je pense. bonne change !!!!
974man
已加入 在 Apr 2009

13 发布
June 6, 2009
We know all that TOTEM comes to read our comments and suggestions to improve according to our tastes but I put my self a question that everyone must be posed: Is what VirtuaGirls come also they same listen all that we write, history to pay homage has their beauty and to improve their future shows and appropriate dresses?

i'm french, sorry my english is bad :)
LuckyRene
已加入 在 Sep 2008

1629 发布
June 6, 2009
i'm dutch, but my french is more bad as your english @974man ;-)
If i do read it right you ask or the girls read what we write about her presentations and performs???

Well, than the answer is easy: Some girls do read it, others can't read english but also not french.

I do know that because some models did contact me and did give that knowledge :-)

您不允许参加!

作为iStripper 的免费用户,您不能在论坛中回答话题或创建新话题。
但您仍然可以访问基本类别并与我们的社区取得联系!