Now I have Sonya Blaze's new SEC and my account shows 548 credits less than before, so we could say it is:
548 / 3 = 182,6666666666667 credits per SEC
Incredibly, that's 16,605 x the cost of cards that are actually worth only 11 credits, for a triple diamond member.
Totem must be rubbing their hands together. They are the big winners of Black Friday.
I thought that Black Friday discounts were supposed to benefit customers.
Of course, for those who like to play games and lose money it is not bad, it seems, but for those who only play to get the SEC and have all the other cards, it is a disaster.
Maintenant j'ai la nouvelle SEC de Sonya Blaze et mon compte montre 548 crédits de moins qu'avant, donc on peut dire que c'est :
548 / 3 = 182,6666666666667 crédits par SEC .
Tout de même incroyable, c'est 16,605 x le coût de cartes qui ne valent en réalité que 11 crédits, pour un membre triple diamond.
Totem doit s'en frotter les mains. Ils sont les grands gagnants du Black Friday.
Moi qui croyait que les rabais du Black Friday devaient profiter aux clients ???
Évidemment, pour ceux qui aiment les jeux et perdre de l'argent ce n'est pas grâve, semble t-il, mais pour ceux qui ne jouent que pour avoir les SEC et qui ont toutes les autres cartes, c'est un désastre.