FR:En lançant la machine à sous, elle s'est subitement figée au milieu de son roulement.Rien de grave puisque en fermant puis relançant iStripper, le résultat du tirage était visible.EN:When launching the slot machine, it suddenly froze in the middle of its roll.Nothing serious since by closing and then relaunching iStripper, the result of the draw was visible.
I think comments have been made about previous slot machine games that the actual game takes place on the main computers at Totem and any hesitations, etc that you see are purely the GUI -
@Wyldanimal is the expert in this area and can explain it better than me.
Certainly, I have had a few spins and on two occasions I got the message that I had been awarded 50 credits BEFORE the reels had finished spinning to show the 2 skulls (I was playing the max. bet)!
Je pense que des commentaires ont été faits sur les jeux de machines à sous précédents que le jeu réel a lieu sur les ordinateurs principaux à Totem et toutes les hésitations, etc que vous voyez sont purement l’interface graphique -
@Wyldanimal est l’expert dans ce domaine et peut l’expliquer mieux que moi.
Certes, j’ai eu quelques tours et à deux reprises j’ai reçu le message que j’avais reçu 50 crédits AVANT que les rouleaux avaient fini de tourner pour montrer les 2 crânes (je jouais le max. bet)!