Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

마지막の글 - 페이지 #463

게시판

Socialhazard
Joined in Nov 2020
4213 글

Probabilité de gagner

iStripper에 관한 모든 것
September 13, 2021, 43 답변
Dictionary.com

Gambling:

1. The activity or practice of playing at a game of chance for money or other stakes.

2. The act or practice of risking the loss of something important by taking a chance or acting recklessly.

@matthieu21

As to the topic. A vague idea of the odds are sometimes shared by members. Some of the scratchers are not bad win wise especially when compared to actual scratchers. I would advice having an idea of how many credits you don't mind losing and spend that or not, rather then assuming odds.

"A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?" - WarGames 😆

Or just do what @Zawan and mostly I do. 👍 😎

"That's why I personally prefer to buy the cards I want directly. I rarely play these games unless I really want a SEC card. By doing this I am rarely disappointed."

@matthieu21

En ce qui concerne le sujet. Une vague idée des cotes est parfois partagée par les membres. Certains des grattoirs ne sont pas mauvais en termes de gains, surtout lorsqu'ils sont comparés aux grattoirs réels. Je conseillerais d'avoir une idée du nombre de crédits que cela ne vous dérange pas de perdre et de le dépenser ou non, plutôt que de supposer des cotes.

"Un jeu étrange. Le seul mouvement gagnant est de ne pas jouer. Que diriez-vous d'une bonne partie d'échecs ?" - WarGames 😆

Ou simplement faire ce que @Zawan et surtout moi faisons. 👍 😎

" C'est pourquoi je préfère personnellement acheter directement les cartes que je veux. Je joue rarement à ces jeux, sauf si je veux vraiment une carte SEC. En procédant ainsi, je suis rarement déçu."

Traduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)
ComteDracula
Joined in Aug 2017
2710 글

Probabilité de gagner

iStripper에 관한 모든 것
September 13, 2021, 43 답변
Conclusion:

Totem makes us buy credits with our money to get their cards and play games, for those who want to.

Totem has all our money in exchange for them. Totem is a winner.

They have created a discount system, so that those who buy the most pay less credits (our money). A kind of loyalty system, which can also create an addiction. The consumer, who manages well his credits (his money) and Totem are winners.

They have created games of chance, to spend credits, often unnecessarily, which ***** people to buy other credits (our money), to buy cards that would have been obtained without these games. They take advantage of these games to sell cards under the guise of discounts, which people would not have bought. Totem wins. The customer often loses.

They have changed the nature of the SEC card, which was originally used to buy all the cards of a month, into a hook, which can mostly be obtained only with games of chance. Games where the probability of winning SEC and Joker cards has decreased. Collector customers who have the whole collection, risk losing a lot of credits to get them, so a lot of money. In addition they have created progress cards, which is absurd to make us spend for a free card, not exchangeable for an SEC card. Totem is a winner.

I may forget, but basically Totem collects all our money in exchange for credits, and it does not always give what the customer asks for, even if it means that they always pay more, if they participate in their games. As we all know, gambling games are mainly at the service of those who organize them.

Conclusion :

Totem nous fait acheter des crédits avec notre argent pour obtenir leur cartes et jouer à des jeux, pour ceux et celles qui le désirent.

Totem a tout notre argent en échange de ceux-ci. Totem est gagnant.

Ils ont créé un système de rabais, pour que ceux qui achètent le plus paient moins de crédits (notre argent). Sorte de système de fidélité, qui peut créer aussi une addiction. Le consommateur, qui gère bien ses crédits (son argent) et Totem sont gagnants.

Ils ont créer des jeux de hasard, pour faire dépenser des crédits, souvent inutilement, ce qui obligent les gens à acheter d'autres crédits (notre argent), pour s'acheter des cartes qui auraitent été obtenus sans ces jeux. Ils en profitent dans ces jeux pour vendre des cartes sous l'apparence de rabais, que des gens n'auraient pas acheté. Totem est gagnant. Le client souvent perdant.

Ils ont changé la nature de la carte SEC, qui au départ servait à acheter toutes les cartes d'un mois, en hameçon, qui ne peut pour la plupart du temps s'obtenir qu'avec les jeux de hasard. Jeux dont la probabilité de gagner des SEC et des cartes Joker à diminué. Les clients collectionneurs qui ont toute la collection, risque de perdre beaucoup de crédits pour les obtenir, donc beaucoup d'argent. De plus ils ont créer des cartes de progression, qui a d'absurde de nous faire dépenser pour une carte gratuite, non échangeable pour une carte SEC. Totem est gagnant.

J'en oublie peut-être, mais au fond Totem récolte l'entièreté de notre argent en échange de crédits, et il ne donne pas toujours ce que le client demande, même si cela implique qu'ils paient toujours plus, si ceux-ci participent à leurs jeux. Car on le sait, les jeux de hasard, sont surtout au service de ceux qui les organise.
Previous 페이지 #463 다음