Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Scorsos mensajes - Pagina 653

Forum

ComteDracula
Da In Aug 2017
2641 post(s)

Share your FullScreen - Member Created Scenes here

Tutto su iStripper
October 20, 2020, 2677 risposte
Merci @smith2 pour vos scènes.

Ce sont de belles créations.

C'est une suggestion, mais Il serait préférable que vos scènes commencent toutes par smith2_ afin qu'elle se retrouvent toutes les unes à côté des autres, et que l'on sache que ce sont vos créations.

Ce serait bien aussi, que la scène porte le même nom que le dossier.

Je ne comprend pas pourquoi la première se nomme "smith_ville.scn", alors que le dossier de la scène se nomme "Smith2 - Red Mirror"

Cela peut porter à *****, lorsqu'on cherche la scène dans le programme.

Il en va de même pour votre seconde scène qui se nomme "red_window_2.scn", alors que le dossier se nomme "Smith2 - Red Mirror_2"

Merci @EverthangForever pour votre scène.

J'aimererais savoir si c'est parce que je ne les ai pas vu, mais je n'ai pas les scènes "ET FractalGarden068", et "ET FractalGarden077".

Existent t'elles ?

Thank you @smith2 for your scenes.

They are beautiful creations.

This is a suggestion, but it would be better if your scenes all started with smith2_ so that they all end up next to each other, and we know that these are your creations.

It would also be nice if the scene had the same name as the folder.

I don't understand why the first one is called "smith_ville.scn", while the scene's folder is called "Smith2 - Red Mirror "

This can be ***** when looking for the scene in the program.

The same goes for your second scene which is named "red_window_2.scn", while the folder is named "Smith2 - Red Mirror_2"

Thank you @EverthangForever for your scene.

I'd like to know if it's because I haven't seen them, but I don't have the "ET FractalGarden068", and "ET FractalGarden077" scenes.

Do they exist?