Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Derniers messages - Page 558

Forum

Amelly
Inscrit en Jan 2008
1590 message(s)

Aide sur iStripper pour les francophones

Tout sur iStripper
13 March 2021, 458 réponses
Bonjour @ComteDracula 😊
Merci pour le message surtout à propos du confort du confort du casque et du champ de vision qui posent problème pour concilier les deux.
Quand j'utilise le casque, il est vrai que je dois passer un certain temps à l'ajuster pour avoir un champ de vision correct (qui ne soit pas flou) et j'avais atribué çà au fait que je me débrouillais comme un manche avec le casque 😄
Je ne savais pas que c'était un défaut du Rift S ce qui est surprenant puisque son grand frère auquel il a succédé est moins problématique 😲
Comme quoi on ne se renseigne jamais assez lorsqu'on achète quelque chose 😕
Ma carte graphique est suffisement performante pour faire tourner tous les jeux ausquels je joue y compris pour la VR.
C'est une EVGA GTX 1660 qui prend 3 slots parce que son radiateur est plus volumineux mais n'a qu'un seul ventilateur.
Malgré çà le système de refroidissement est insuffisant et lorsqu'elle suchauffe, le jeu et Windows plante.
J'ai donc du enlever le panneau gauche de la tour pour avoir une température correcte dedans et malgré çà lorsque je joue en VR, le réglage auto du ventilo ne suffit pas, il faut parfois l'ajuster en manuel, je dis pas le boucan que ça fait 😂
Et impossible d'acheter une nouvelle carte graphique actuellement, à cause de la crise sanitaire, les stocks sont pratiquement innexistants sans compter que les prix se répercutent dessus.
Il faut prendre son mal en patience...
ComteDracula
Inscrit en Aug 2017
2666 message(s)
ComteDracula
Inscrit en Aug 2017
2666 message(s)

Aide sur iStripper pour les francophones

Tout sur iStripper
12 March 2021, 458 réponses
Avez-vous essayez le home virtuel ?

Je trouve cela intéressant comme environnement.

On peut déplacer nos meubles et objets, changer le style d'environnement, la musique. Même créer l'apparence de notre personnage et le voir dans un miroir.

Je n'aime pas également le fait de devoir avoir un compte facebook pour pouvoir l'utiliser.

Je l'ai mis en mode privé.

J'ai vu sur un site d'évaluation de la Rift S qu'il est difficile d'avoir à la fois le confort du casque et une bonne vision.

Il faut sacrifier soit l'un ou l'autre.

Voir ce site : https://www.roadtovr.com/oculus-rift-s-review-good-choice-for-newcomers-difficult-choice-for-vr-vets/

Je cite :

"Si je ne tiens pas compte de ce que je vois à travers les lentilles et que je me contente d'ajuster le casque sur ma tête pour un confort maximal, je me retrouve avec un champ de vision inférieur à l'idéal et beaucoup de flou à la périphérie parce que mes yeux ne sont pas très proches du point idéal. Si je veux obtenir une fidélité visuelle maximale, je dois déplacer le bandeau pour qu'il repose moins confortablement sur mon front et aussi serrer le joint facial aussi près que possible de mon visage, ce qui donne un champ de vision plus large que le Rift et un sweet spot beaucoup plus grand, mais au prix d'un ajustement moins confortable.

Ainsi, au moins pour la forme de ma tête, je dois choisir entre adapter le casque pour un confort idéal ou des images idéales, ou faire un compromis entre les deux. Sur le Rift original, je n'ai jamais eu l'impression de devoir faire ce choix. J'utilise et j'adapte des casques VR depuis des *****ées, et j'ai un œil expérimenté pour savoir à quoi les choses devraient ressembler à travers les lentilles - donc quand il me manque une bonne partie du champ de vision ou que le flou périphérique empiète bien plus qu'il ne devrait, je sais quel est le problème. Pour les nouveaux venus à la RV (vers lesquels le Rift S est positionné), je suis prêt à parier qu'un nombre non négligeable de personnes vont penser que le casque n'a pas l'air si génial (champ de vision assez petit et flou dans la périphérie) parce qu'ils souffriront d'un mauvais placement des yeux par rapport aux lentilles.

Le principal problème semble être le joint d'étanchéité du visage, qui maintient les lentilles trop loin de mes yeux. Même si le Rift S dispose d'un réglage de la distance entre les yeux, celui-ci déplace toute la visière en même temps (y compris le joint facial), ce qui signifie que je dois pousser la mousse contre mon visage plus que je ne le voudrais si je veux que les lentilles soient dans la position idéale. En fait, j'ai trouvé que je pouvais obtenir un champ de vision beaucoup plus large et être beaucoup plus à l'intérieur du point idéal en retirant entièrement le joint facial ; même si cela signifie que mon champ de vision périphérique est exposé au monde extérieur, il est presque préférable de jouer de cette façon en raison des améliorations du champ de vision et de la clarté.

pickle1
MODÉRATEUR
Inscrit en Mar 2019
6471 message(s)

Pickle's favourite shows

Tout sur iStripper
12 March 2021, 69 réponses
Lola Bellucci - It's Your Command

Here we have Lola’s debut at iStripper and its’ a *****.

She had shot 2 regular and 4 XXX shows – this is one of the regular shows but it is hot and it sizzles. When you see how enthusiastically she touches and rubs her pussy in this, you know the XXX are going to be volcanic!

Statistically we have (excluding previews) 13 clips with 2 topless and then a whole 11 full-nudity; these break down into 3 standing, 6 pole and 4 table. She does not go barefoot in any clip.

Lola is playing the part of a submissive wearing a dog collar and, in a number of clips, a dog chain/lead. The chain in some of the pole clips is used to tie her by the neck to the pole. She often places her hands behind her back, simulating them being tied or handcuffed. However – this is not a passive submissive as we saw with Yemma – Lola is sultry with fire in her. My fantasy would be her joining her namesake Ginebra Bellucci and playing the part of two slaves to Anissa Kate!

Lola has a number of tattoos – between her breasts (like Liya Silver), right forearm and back of right hand (like a lace sleeve) and a small tattoo on her left side just below the left breast. She has piercings in left nipple and navel. Her trim is a nice landing strip, medium-sized natural breasts.

Her lace outfit fastens at the crotch and she regularly pops it open to reveal her pussy while otherwise being fully dressed.

Beautiful girl, great body, sultry attitude – boxes all ticked.

My favourite three (Eva, Ariana, Belka) may have to become four.

💋💋💋
celine
ÉQUIPE
Inscrit en Sep 2007
8020 message(s)

Thank God It's Friday

Tout sur iStripper
12 March 2021, 0 réponses
Thank God It's Friday and the second round of our Progressive pack and slot machine are waiting for you!

Let's start by a sum up of this week releases :

Cindy Secret joined your collection on Monday with a lovely tiny black dress; we have welcomed Emilia and her denim shorts on Tuesday; Marica Chanelle came back on Wednesday all ready for summer in her beautiful electric blue bikini, whereas Katrina Moreno chose an incredible white bikini all in stripes! Today Sasha Meow completes our summer fever with a shining pink bikini, Tina Chanelle enters into contest with Emilia in torrid checkered shorts with suspenders and we welcome Lola Bellucci, our SM black lingerie of the week!!

And we had a particularly hot week on mobile with Melena Maria Ryawho came to clean your mobile screen, Scarlett Jones and her beautiful red lingerie and the AMAZING chinese duo of Sasha Meow & Eve Sweet!

Duo of special offers

Today, we extend our duo of special offers to let you enjoy it for another full week!

The Progressive Redraw is here together with the Slot Machine! Plus, a reminder to pre-order all March 2021 releases to get the amazing Special Event Card of Katrina Moreno hot teacher :

AND the More you participate to these offers the more you progress to win GIFT CARDS

PROGRESSIVE PACK Rules

The more booster packs you buy, the bigger discount you get!
Ranging from 20% to 56%, on top of your member status discount!

Click on the cards you want to keep then press "Draw again" to redraw the other cards.
  • Level 20% and 24%: redraw will cost 1 credit.
  • Level 28% and 32%: redraw will cost 2 credits.
  • Level 36% and 40%: redraw will cost 3 credits.
  • Level 44% and 48 %: redraw will cost 4 credits.
  • Level 52% and 56% : redraw will cost 5 credits.

Once you have all the cards you want, press "Buy" to add them to your collection with the discount highlighted. Now you reach the next level of discount.

This offer is available till Friday, March 19, 9.00 am Paris time

SLOT MACHINE Rules

The more your bet, the more you win.

Choose how many credits you want to bet (from 1 to 5 credits or "max bet » for 5).

--> The discount range adjusts at the top of the slot machine accordingly and applies to the cards drawn when you spin.
The discount ranges per bet:
  • Bet 1 credit -> Get 5% to 50% discount
  • Bet 2 credits -> Get 10% to 60% discount
  • Bet 3 credits -> Get 15% to 70% discount
  • Bet 4 credits -> Get 20% to 80% discount
  • Bet 5 credits -> Get 20% to FREE

PLUS : If symbols appear on the line drawn, you also get:
  • 1 symbol = your bet x 1 credit
  • 2 symbols = your bet x 5 credits
  • 3 symbols = your bet x 50 credits
  • 4 symbols = your bet x 1 000 credits

This offer is available till Friday, March 19, 9.00 am Paris time

MARCH PRE-ORDER

Pre-order all the shows to be released in March and that are not in your collection yet and you win the Special Event Card of Katrina Moreno Hot Teacher.

This offer is available till March 30, 9.00 am Paris time.

Have a nice week-end !