Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Letzte Beiträge - Seite 696

Forum

EverthangForever
Mitglied seit in Oct 2009
4470 Beiträge

Discussions for Scenes for Version 1.2.X Fullscreen Mode here

Alles über iStripper
13. September 2020, 5054 antworten
http://www.istripper.com/forum/thread/29408/55?post=680269

Hi @ComteDracula,
Thank you for your valuable feedback..its interesting. I presume you are using an Apple computer.
The clip name sprite, the wings and one of the two 'shower2' animated mist sprites parameters
appear to react differently on your system than they do on my Windows 10 computer.

In the first name case, problem was easily solved because I had accidently left an animation line
in the scene file's clipspritename node. Thats corrected now.

From your screenshots it appears there may also be a difference in your system not
reading the 90 degree rotation for the second instance of the 'shower2' animated mist sprite,
or for any instances of the wing images.
I am assuming it could be a case of OSX needing to apply different sprite declarations for each
texture used in a scene rather than allowing them to all come from a common texture source.

I have addressed the above issues in the identically named scene file now with separate texture declarations.
Let me know if it now works :-)

---
Salut @ComteDracula,
Merci pour vos précieux commentaires.. son intéressant. Je présume que vous utilisez un ordinateur Apple.
Le nom du clip sprite, les ailes et l'un des deux paramètres de sprites de brume animés 'shower2'
semblent réagir différemment sur votre système que sur mon ordinateur Windows 10.

Dans le cas du prénom, le problème a été facilement résolu parce que j'avais accidentellement laissé une ligne d'animation
dans le nœud clipspritename du fichier de scène. Thats corrigé maintenant.

De vos captures d'écran, il apparaît qu'il peut également y avoir une différence dans votre système
la lecture de la rotation de 90 degrés pour la deuxième instance du sprite de brume animé ' shower2',
ou pour les instances des images de l'aile.
Je suppose qu'il pourrait être un cas d'OSX ayant besoin d'appliquer des déclarations sprites différentes pour chaque
texture utilisée dans une scène plutôt que de leur permettre de tous proviennent d'une source de texture commune.

J'ai abordé les questions ci-dessus dans le fichier de scène nommé à l'identique maintenant avec des déclarations de texture séparées.
Faites-moi savoir si cela fonctionne maintenant :-)

NB: larger zip now, because uses separate textures. 14.4 MB

https://scenes.virtuastripper.net/ET_FractalGarden11a.zip

Extract to ..scenes/ folder. Allow merged folders and to overwrite existing files.